მეექვსე დღის რეფლექსია
დღეს ვიმუშავეთ შეფასების რუბრიკებზე ,ავტვირთეთ დრაივზე,ბლოგზე ავტვირთეთ და გამოვაქვეყნეთ პოექტისათვის გამზადებული პრეზენტაცია...
დღეს ვიმუშავეთ შეფასების რუბრიკებზე ,ავტვირთეთ დრაივზე,ბლოგზე ავტვირთეთ და გამოვაქვეყნეთ პოექტისათვის გამზადებული პრეზენტაცია...
|
მაღალი
|
საშუალო
|
საშუალოზე დაბალი
|
დაბალი
|
შინაარსი
|
მიწოდებული
ინფორმციით შესანიშნავად აცნობირებს თუ როგორ განსხვადებიან ხეები ერთმანეთისაგან,რომელიც
მთელ ნაშრომს კრავს.
|
მიწოდებული
ინფორმაციით აცნობიერებს,თუ როგორ განსხვავდებიან ხეები ერთმანეთისაგან.
|
მიწოდებული
ინფორმაციით ნაკლემად აცნობირერებს თუ როგორ განსხვავდებიან ხეები ერთმანეთისაგან
|
მიწოდებულ ინფორმაციით
მოსწავლე ვერ აცნობიერებს თუ როგორ განსხვავდებიან ხეები ერთმანეთისაგან
|
გაგება-გააზრება
|
სწორად არის
გაგებული თემის არსი და ზედმიწევით აქვს გააზრებული საკითხი
|
სწორად აქვს
გაგებული თემა,გააზრებული აქვს საკითხი
|
ნაკლებად აქვს
გაგებული საკითხი
|
ვერ იგებს საკითხს
|
ორგანიზება
|
აუდიტორიის
წინაშე კარგად გამოსდის პრეზენტაცის,პრეზენტაციას აქვს დასაწყისი და დასასრული.
|
კარგად გამოსდის
პრეხენტაცია
|
პრეზენტაციის
დროს იბნევა აუდიტორიის წინაშე,ვერ ახერხებს სწორად გადაცემას
|
არ შეუძლია
აუდიტორიის წინაშე პრეზენტაციის გაკეთება
|
პრეზენტაციის
უნარ-ჩვევები
|
საინტერეცოდ
წარადგენს საკითხს.
|
წარადგენს საკითხს
|
უჭირს საკითხის
წარდგენა
|
ვერ წარადგენს
საკითხს
|
No comments:
Post a Comment